ZRÓŻNICOWANE FORMY

Nauczyciel przedszkola realizując zadania programowe w tym obszarze musi stosować bardzo zróżnicowane a przede wszystkim indywidualnie dostosowa­ne dla każdego dziecka metody i formy pracy oraz powinien stworzyć odpowiednie warunki czasowe każdemu dziecku, aby proces nauki czytania i pisania dal zadowa­lające efekty przy jednoczesnym wykluczeniu i zminimalizowaniu znużenia i znie­chęcenia tym procesem dziecka. Zastosowanie programów o charakterze edukacyj­nym w procesie nabywania umiejętności czytania i pisania dzieci w przedszkolu zdaje się spełniać te wymogi.Ankietowane placówki przedszkolne, jako najczęściej stosowany edukacyjny program komputerowy w dziedzinie wspomagania nauki czytania i pisania, w pierw­szej kolejności wybrały program „Moje pierwsze ABC” – tak wypowiedziało się 80% badanych przedszkoli.

Witaj ! Nazywam się Karoliną Ziątecka na co dzień studiuje komunikacje społeczna na uniwersyteckie Warszawskim. Ten blog to moja pasja. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj znajdziesz będą Ci się podobały i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.