TRUDNE OCZEKIWANIE

Choć w la­tach 1998-2000 wskaźnik ten wzrósł o około 5,5% to i tak w krajach Unii wynosi on 50-80%. Różnica jest znaczna. W dodatku zaledwie 55% wszystkich szkół jest wy­posażonych w komputery i choć w latach 1998-2000 liczba komputerów w szkołach podwoiła się – do zrobienia pozostało jeszcze bardzo wiele. Trudno byłoby w tej sytuacji oczekiwać, że komputer już dziś przestanie być w szkole obiektem nauczania i stanie się wyłącznie narzędziem dydaktycznym. Przej­ście pomiędzy kolejnymi etapami jest płynne i całkowicie uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności nauczycieli w zakresie metod i technik informacyjno-komu- nikacyjnych. Dopiero, kiedy znamy urządzenie i wiemy, jakie ma możliwości – mo­żemy wspomagać nim swoją pracę i naukę.

Witaj ! Nazywam się Karoliną Ziątecka na co dzień studiuje komunikacje społeczna na uniwersyteckie Warszawskim. Ten blog to moja pasja. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj znajdziesz będą Ci się podobały i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.