REALIZACJA ZADANIA

Realizacja drugiego zadania wiąże się ściśle z umiejętnością posługiwania się me­todami i technikami informacyjno-komunikacyjnymi. Już dzisiaj pracodawcy wyma­gają od swoich pracowników nie tylko znajomości, ale wręcz biegłości w korzystaniu z określonych programów komputerowych. Młodzi ludzie powinni nabyć podstawowe umiejętności w tym zakresie w szkole, a nauczyciel powinien im w tym pomóc.Wypada zauważyć, że dopiero połączenie wyników realizacji obu zadań przyno­si oczekiwane efekty, zostawiając formułowane zagrożenia w sferze teoretycznych jedynie możliwości. Chociaż rozwój techniki i nasza informacyjna rzeczywistość wymusza na na­uczycielach umiejętność wykorzystania metod i technik informacyjno-komunikacyj- nych, to trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że narzędzia komputerowe nigdy nie zastąpią nauczyciela, nie sągwarancjąjego pedagogicznych osiągnięć. Mogą pomóc dobremu nauczycielowi uatrakcyjnić działania dydaktyczne, zwiększyć efekty jego pracy, ale nie zastąpią braku kompetencji i pedagogicznego zaangażowania.

Witaj ! Nazywam się Karoliną Ziątecka na co dzień studiuje komunikacje społeczna na uniwersyteckie Warszawskim. Ten blog to moja pasja. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj znajdziesz będą Ci się podobały i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.