JAKOŚĆ ANALIZ

Przeprowadzona analiza jakościowa i ilościowa otrzymanych wyników badań upoważnia do sformułowania następujących konkluzji.  Komputery stopniowo wkraczają do przedszkoli – jest to proces powolny, ale systematyczny. W placówkach, w których nauczyciele wykorzystują pojedyncze komputery na zajęciach, stały się one już medium dydaktycznym o wiele efektywniejszym, niż proste media dydaktyczne oraz inne media techniczne (złożone).   Polisensoryczność oddziaływania zwiększa poziom percepcji przekazywanych in­formacji dydaktycznych, rozwija u dzieci zainteresowanie przekazywanymi tre­ściami, stymuluje większe zaangażowanie wtok zajęć dydaktycznych, pozwala na kojarzenie obrazu z zapisem wyrazu, a poprzez zabawę uczy poprawnej pi­sowni trudnych wyrazów.

Witaj ! Nazywam się Karoliną Ziątecka na co dzień studiuje komunikacje społeczna na uniwersyteckie Warszawskim. Ten blog to moja pasja. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj znajdziesz będą Ci się podobały i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.