ATRAKCYJNOŚĆ PROGRAMU

Na drugim miejscu uplasował się program „Klik uczy czytać” z wyborem 75% ogółu badanych placówek. Te programy otrzymały najwyz- sze oceny nauczycieli. Kolejne programy uzyskały zdecydowanie niższe noty, np. 23% badanych przedszkoli wybrało program „Literki – Cyferki”, a 15% ogółu re­spondentów opowiedziało się za programem „Foka – Syłabinka” i 11% badanych wybrało program „Spadające literki”.Na podstawie uzyskanych informacji dokonano podziału kryteriów, jakimi po­służyły się nauczycielki i dzieci stosując wymienione programy. Oto najważniejsze z nich:  Atrakcyjność programu dla poszczególnych dzieci. Sposób korzystania z programu przez dzieci.   Polisensoryczność oddziaływania na poszczególne sfery rozwoju. Występujące pozytywne i atrakcyjne wzmocnienia podczas realizacji przez dzie­ci programu.Dowolność w dyspozycji czasem i tempem podczas wykonywania poszczegól­nych etapów programu przez dzieci.

Witaj ! Nazywam się Karoliną Ziątecka na co dzień studiuje komunikacje społeczna na uniwersyteckie Warszawskim. Ten blog to moja pasja. Mam nadzieję, że wpisy jakie tutaj znajdziesz będą Ci się podobały i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.